喜歡食all day breakfast 既我,經同事介紹了一間好正又好美味既小店比我,原來依間店就係我整指甲的店旁邊,好方便,每次整完指甲都可以去幫襯下,haha ,簡直是可以做每月飯堂呀

  

細細間的店舖,真係要睇清楚先搵到呀( 我之前搵咗兩次都搵唔😓)

 


自選菜單

 

 

自助餐具櫃檯

 

 

我點了比利時鬆餅all day breakfast

配上熱的cappuccino

  

點完先發現原來上面有圖片睇架

 

 

吐司好似好正,早知食吐司啦🙄

 

 

班尼迪蛋都好吸引喎

 

 

大大的蛋餅原來是奄列嚟架,整份all day breakfast,單看賣相已經覺得好正好吸引,味道仲要好好,份量亦相當足夠

即叫即整,如果幾個人來,可能要等候耐一點 

如果有機會來荃灣,可以去幫襯下喎👍🏻

店名:小灶子 

地址:荃灣西樓角路202-216號荃昌中心昌寧商場1樓6號舖



arrow
arrow
    文章標籤
    美食 香港 all day breakfas
    全站熱搜

    angelpingu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()